Máš dotaz? +420 720 420 777 (Po-Ne 7:00-22:00)
Femur.cz
Fonendoskopy
Chirurgické šití
Pitevna
Ostatní diagnostika

Reklamace a vrácení zboží

Mrzí nás, pokud nejsi spokojený/á se zakoupeným zbožím. Sami ten pocit ale velmi dobře známe.
U nás ve Femur.cz ti proto nebudeme klást překážky k vrácení zboží. Dokonce se ti to ještě vynasnažíme usnadnit. 

 

 

Vrácení zboží (když se ti zkrátka nelíbí)

Víme, jaké to je, pokud ze zakoupeného zboží nemáš radost. Chceme, abys byl/a s námi i s našimi produkty maximálně spokojen/a a proto ti zboží rádi vezmeme zpátky.

 

Lhůta na vrácení

Ze zákona máš na vrácení zboží 14 dní, ale ve Femur.cz ti nepoškozené zboží vezmeme zpátky až do tří měsíců od zakoupení.

 

Jak postupovat?

Kdykoliv nám můžeš zavolat a poradit se. Kontakt nalezneš tady.

1. Dej nám vědět, že nám budeš zboží vracet. Stačí email na info@femur.cz, důvod vracení uvádět nemusíš, ale budeme rádi za zpětnou vazbu. Pokud jsi platil/a dobírkou, nezapomeň uvést číslo účtu, kam máme vrátit peníze.

2. Zboží zabal, aby se včetně obalu nepoškodilo během přepravy.

3.a) Zásilku odnes na kterékoliv podací místo Zásilkovny a obsluze sděl náš kód pro zpětné odeslání: 97401748.

3.b) V appce Zásilkovny vyber možnost “Vrácení zásilky”. Následně zadej náš kód 97401748. Vygeneruje se ti šestimístné heslo, které napiš čitelně na balík. Balík pak odnes k nejbližšímu Z-Boxu a balík do něj přes appku jednoduše vlož.

 

To je vše, o zbytek se postaráme my. My zboží pak jen zkontrolujeme, zda není poškozeno a vrátíme ti peníze.

Dle zákona ti ještě musíme umožnit následující variantu:
Vyplnění papírového fomuláře pro odstoupení od kupní smlouvy, který společně s fakturou přiložíš do balíku s vraceným zbožím a odešleš na vlastní náklady na adresu k nám: femur.cz s.r.o., Bártlova 47/27, 19300 Praha 9. 

 

Jak dlouho to potrvá?

Kód k odeslání ti pošleme ten samý den, peníze pak vrátíme hned jak zboží obdržíme.

Pokud bys měl/a jakékoliv další dotazy, neváhejte se na nás obrátit. K dispozici máš i detailní Obchodní podmínky, kde nalezneš úplně vše.

 

 

Reklamace (aneb když je zboží vadné)

Kdykoliv nám můžeš zavolat a poradit se jak postupovat. Kontakt nalezneš tady.

1. Stáhni si reklamační formulář (ve formátu .docx nebo .pdf) a vyplň, co je tučně.

2. Zboží k reklamaci (kompletní zboží, nejenom reklamovanou část) vlož do zásilky společně s vyplněným reklamačním formulářem a daňovým dokladem (fakturou). Dbej při tom na zabalení zboží v zásilce tak, aby zboží včetně obalu nebylo poškozeno během přepravy k nám.

3. Zásilku nám pošli na adresu klasickým způsobem, bez dobírky na: femur.cz s.r.o., Bártlova 47/27, 19300 Praha 9

Pokud nebude přiložený reklamační formulář a faktura, nemůžeme ze zákona reklamaci přijmout a celý proces se tím prodlouží.

Po obdržení tvé reklamace se vše pokusíme vyřešit vše co nejrychleji to půjde.

Oprávněnost či neoprávněnost reklamace vždy hodnotí přímo výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba (např. zbožíznalec), který k tomu vydá své písemné stanovisko. To vše už ale pohlídáme my. V případě uznání reklamace vám opravený kus, nový kus či peníze co nejrychleji doručíme. V takovém případě máte ještě nárok na úhradu poštovného. 

reklamace Femur.cz
0
Košík