Máš dotaz? +420 720 420 777 (Po-Ne 7:00-22:00)
Femur.cz
Fonendoskopy
Chirurgické šití
Pitevna
Ostatní diagnostika

Reklamace a vrácení zboží

Mrzí nás, pokud nejsi spokojený/á se zakoupeným zbožím. Sami ten pocit ale velmi dobře známe.
U nás ve Femur.cz ti proto nebudeme klást překážky k vrácení zboží. Dokonce se ti to ještě vynasnažíme usnadnit. 

Reklamace (aneb když je zboží vadné)

Kdykoliv nám můžeš zavolat a poradit se jak postupovat. Kontakt nalezneš tady.

1. Stáhni si reklamační formulář (ve formátu .docx nebo .pdf) a vyplň, co je tučně.

2. Zboží k reklamaci (kompletní zboží, nejenom reklamovanou část) vlož do zásilky společně s vyplněným reklamačním formulářem a daňovým dokladem (fakturou). Dbej při tom na zabalení zboží v zásilce tak, aby zboží včetně obalu nebylo poškozeno během přepravy k nám.

3. Zásilku nám pošli na adresu klasickým způsobem, bez dobírky na: femur.cz s.r.o., Bártlova 47/27, 19300 Praha 9

Pokud nebude přiložený reklamační formulář a faktura, nemůžeme ze zákona reklamaci přijmout a celý proces se tím prodlouží.

Po obdržení tvé reklamace se vše pokusíme vyřešit vše co nejrychleji to půjde.

Oprávněnost či neoprávněnost reklamace vždy hodnotí přímo výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba (např. zbožíznalec), který k tomu vydá své písemné stanovisko. To vše už ale pohlídáme my. V případě uznání reklamace vám opravený kus, nový kus či peníze co nejrychleji doručíme. V takovém případě máte ještě nárok na úhradu poštovného. 

Vrácení zboží (když se ti zkrátka nelíbí)

Víme, jaké to je, pokud ze zakoupeného zboží nemáš radost. Chceme, abys byl/a s námi i s našimi produkty maximálně spokojen/a a proto ti zboží rádi vezmeme zpátky.

Ze zákona máš na vrácení zboží 14 dní, ale ve Femur.cz ti nepoškozené zboží vezmeme zpátky i po několika měsících. Stačí se na nás (ideálně telefonicky) obrátit. 

A jak tedy postupovat?

Kdykoliv nám můžeš zavolat a poradit se. Kontakt nalezneš tady.

1. Vyplň tento formulář.

2. My ti na mail zašleme kód pro bezplatné odeslání zpět k nám.

3. Poté zboží zabal, aby se včetně obalu nepoškodilo během přepravy a odnes na kterékoliv podací místo Zásilkovny.
      Obsluze stačí sdělit kód pro odeslání, o vše ostatní už se postarají oni.

4. My zboží pak jen zkontrolujeme, zda není poškozeno a vrátíme ti peníze.

Dle zákona ti musíme ještě umožnit následující variantu:
Vyplnění papírového fomuláře pro odstoupení od kupní smlouvy, který společně s fakturou přiložíš do balíku s vraceným zbožím a odešleš na vlastní náklady na adresu k nám: femur.cz s.r.o., Bártlova 47/27, 19300 Praha 9 

Jak dlouho to potrvá?

Kód k odeslání ti pošleme ten samý den, peníze pak vrátíme hned jak zboží obdržíme.

Pokud bys měl/a jakékoliv další dotazy, neváhejte se na nás obrátit. K dispozici máš i detailní Obchodní podmínky, kde nalezneš úplně vše.

reklamace Femur.cz
0
Košík